Hejsvejs i lingonskogen

Tjena tjabah funderar på att lägga ner det här med bloggen för jag pallar inte skriva varje dag och vissa dagar har man inge att skriva om och då glömmer man bort skiten. Men men dagen då...
jag hade ställt klockan på kl nio men vakande kvart i för jag skulle till norrtälje och hälsa på far aoch grabbarna på jobbet.. visste varken när bussen gick eller om jag ens hade en bussremsa men jag duschade på typ 5 min och sen bar det av med kryckor och hela skiten. väl framme vid bussen behövde  inte vänta specielt länge för den gick kvart över nio så..
när jag klev på bussen och skulle visa bussremsan så hade juh jag då rullat ihop den sten hårt så när jag la fram den på de där lilla bordet så rullade den ihop precis nä han skulle stämpla på den och vart typ grinig eller nått..
in till norrtan jo men visst dem håller juh på att bygga om där vid vägen så jag visste inte att man kunde hoppa av vid flygfyren så jag hoppade vid donken istället och fick såklart ta världens omväg asså va fan dyngsur när jag va framme på frasans jobb.. va den ett tag och sen åkte vi hem och mindre problem blev det juh inte heller...
Jag håller på och ska sätta in nya högtalare i min bil men det går lite sådär faktiskt kom inte in genom ena dörren pga FAIL igår. men men sen drog jag ner till arkadien och kollade på bror när han tränade....





/jesper


Kommentarer
Postat av: Mr.Westin

störtskön blogg :D

2009-11-23 @ 15:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0