jaaaaaa Neeeeeeeeeeej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag ahr lite psetivt att säga idag men ändå något som inte är så posetivt.
Och det är att kl 09:00 imorse så fick jag ta av mitt gips och jag va överlycklig så klart.
Sen så när han som opererat mig kommer in och säger att jadu jesper
det här ser juh riktigt bra ut men du måste igentligen ha gips i två veckor till men.
Nu har jag fixat en sak så det blir lindrigare för dig när du ska duscha också.
ja då fick man en jävla stövel som är hur klumpig som hälst som jag ska ha i två veckor då istället för gipset.
sen säger gubbjäveln att jag ska rehabba i  6 veckor efter dom två veckorna med den där stöveln...
MAN BLIR JUH SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ DET HÄR SKITEN!!!!!!!!!!!!!!!!...





/JESPER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0