jahapja..

Ja Hej Hej

Dagen började juh inte specielt bra kan man juh inte påstå direkt.
Började med att jag vaknade av att far min stog och ringde på dörr klocka eftersom jag skulle med han till jobbet idag. så vi kom sent till jobbet och det är det värsta jag vet. sen så glömdes det och dagen gick vidare sen fick man juh reda på nått man inte hade förväntat sig direkt men men sånt är vel livet tydligen...
Kom hem efter jobbet käkade och åkte ner till arkadien hallen och kollade på bror när han hade en tränings match med tv-pucken han va grym som fan (BRÅS PÅ BROR SIN VA;)...)
så nu ligger jag på skinnet och chillar galet med en fet påse chips....




/jesper


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0