Nu har då jag av alla skaffat en blogg :S

Hejsan svejsan. som sakt då har jag skaffat en blogg varför vet jag inte men alla säger ju att det är så himla kul. Så jag kännde aja får väl testa då.

Dagen till enda har väl inte gjort så mycke idag. Efter som jag siter med gips från tårna upp till knät.
Har juh spelat såndär hockey och åkte lite för fort så jag han inte stanna innan sargen kom. Så jag bröt då benet.
Men nu har det gått en vecka så det är bara 5 veckor kvar (JIPPI).

Nu ska jag titta på oskyldigtdömd men vi höresoch synes allt folk..

Kommentarer
Postat av: Angelika

Vad kul brorsan! Välkommen till blogg världen!=)

/Your sister

2009-10-22 @ 11:34:24
URL: http://finest.se/angeeliika
Postat av: Cecilia

Stackare! :/

Hoppas att allt blir bra sen när benet är färdigläkt! (:

2009-10-23 @ 16:44:23
Postat av: Anonym

jajamensan

2009-11-09 @ 17:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0